Wybierz sklep
Zmień sklep
Najbliższa niedziela 2020-08-09 sklep nieczynny
Wybierz sklep
Zmień sklep
Najczęściej zadawane pytania
  • Jak znaleźć interesujące mnie produkty?

Produkty znajdziesz wpisując ich nazwy w wyszukiwarkę lub wybierając z listy kategorii z menu głównego.

  • Co oznacza dostępność i rezerwacja?

Dostępność to liczba produktów, które są obecnie na sklepie. Na karcie produktu szukaj informacji - Jeszcze dostępne.
Rezerwacja to liczba produktów zarezerwowanych przez innych klientów. Na karcie produktu szukaj informacji - Zarezerwowane.

  • Kiedy otrzymam potwierdzenie dostępności produktu?

Potwierdzenie dostępności produktu otrzymasz w ciągu 24 godzin lub 48 godzin w sobotę lub święto.

  • Po jakim czasie od momentu otrzymania potwierdzenia dostępności mogę odebrać produkt?

Czas realizacji zamówienia przez sklep to 24 godziny lub 48 godzin w sobotę lub święto. Jeśli złożysz zamówienie przed Wielkanocą lub Bożym Narodzeniem, sklep ma 72 godziny na realizację Twojego zamówienia.

Poinformujemy Cię, gdy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru.

  • Ile mam czasu na odbiór produktu od momentu potwierdzenia rezerwacji przez sklep?

Na odbiór Twoje zamówienia masz 72 godziny (dotyczy dni handlowych).
Możesz również wstrzymać swoje zamówienie i poinformować sklep o wydłużonym czasie odbioru. Skontaktuj się wtedy bezpośrednio ze sklepem, w którym dokonałeś rezerwacji.

  • Czy otrzymam informację, które z zarezerwowanych produktów są dostępne lub niedostępne?

Jeśli, któryś z zamówionych przez Ciebie produktów nie jest dostępny otrzymasz informację w wiadomości e-mail.
Sprawdź swój koszyk, gdy otrzymasz wiadomość o przystąpieniu do realizacji Twojego zamówienia.

  • W jaki sposób mogę odebrać zarezerwowane produkty?

Produkty odbierzesz w wyznaczonym do tego miejscu w sklepie - w Punkcie Obsługi Klienta lub w Strefie Kas.
Szukaj specjalnych oznaczeń Sezon w Pełni - Punktu Odbioru Zamówień.

  • Czy można zrezygnować z rezerwacji?

Możesz zrezygnować z Twojej rezerwacji. Pamiętaj o poinformowaniu sklepu.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

O szczegóły zwrotów zapytaj w Punkcie Obsługi Klienta, w sklepie, w którym realizujesz zamówienie.

  • Jak mogę usunąć swoje konto?

Aby usunąć swoje konto skontaktuj się z nami na adres e-mail: sezonwpelni@e-leclerc.pl.


Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skorzystaj z formularza i skontaktuj się z nami! 

  • Zapoznałem się z informacjami dotyczącymi przetwarzania moich danych osobowych znajdującymi się w Regulaminie Platformy Internetowej.
  • Galec Sp. z o. o. ul. Jutrzenki 137, 02-321 Warszawa NIP: 522 25 86 670 | NIP: 5271023642 powołał inspektora ochrony danych osobowych. W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych prosimy o kontakt z naszym inspektorem ochrony danych osobowych p. Krystian Erens pod adresem e-mail: e.leclerc@infomania.pl

Kategorie

Logowanie

Ulubione

Koszyk